Parallax Parallax Parallax

Ontdek de nieuwe service die we aanbieden

Bâtiment d'E-net Business

Zelfstandigen, kleine bedrijven, KMO's en verenigingen: ze worden allemaal onder hetzelfde ondergebracht bij de release van hun nieuwe website. Zonder de implementatie van middelen, kunnen ze niet verwachten dat er massaal veel bezoekers komen, tenzij ze een aanzienlijke populariteit genieten en al goed ingeburgerd zijn.

Maar hoe kunt u dan kwalitatieve bezoekers aantrekken (dat wil zeggen gericht op de beschreven producten en diensten)? Op zeer korte termijn kunnen de klassieke methoden worden ingezet.

Trek bezoekers snel naar uw site: eenvoudig

De ondernemer kan zelf of begeleid door een digitaal marketingbureau verschillende acties lanceren die, mits goed beheerd, direct resultaten opleveren. We denken aan:

  • Betaalde referenceringcampagnes (op reclamebureaus zoals Google Ads, Bing Ads, enz ...). Dit arsenaal maakt het mogelijk bezoekers te kwalificeren via de zoekwoorden die in een zoekmachine zijn ingevoerd ;
  • Betaalde publiciteitscampagnes op sociale media zoals Facebook, LinkedIn, Instagram, enz ... Deze media stellen voor om internetgebruikers te kwalificeren op basis van doelgroepen (demografische gegevens, interesses, persoonlijke situaties ...) ;
  • Gerichte promotionele mailings verzonden naar klanten of prospecten.

Over het algemeen zijn deze methoden op korte termijn veelbelovend, maar het is niet aanbevolen om ze op middellange en lange termijn te gebruiken. Inderdaad, we kunnen deze prospecten niet eindeloos per e-mail cibleren, met het risico ze te irriteren. De reclamebureaus hebben een kost per klik die elk jaar toeneemt. Het is daarom noodzakelijk om steeds meer geld uit te geven, om hetzelfde aantal bezoekers gedurende een bepaalde periode te behalen.

Word een medium waar je niet omheen komt en dat automatisch prospecten aantrekt: het recept voor inbound marketing

Om een website rendabel te maken waardoor bijna automatisch prospecten worden aangetrokken, is Inbound Marketing een waterdichte oplossing die steeds vaker wordt gebruikt. Het concept betekent dat de mensen zelf naar u toe komen, en niet dat uw bedrijf of organisatie ze proactief moet zoeken.

De sleutel tot succes is simpel: uw bedrijf wordt, naast zijn primaire functie, een informatiemedium op zich, een referentie in zijn sector. Internetgebruikers komen dan op natuurlijke wijze op de website terecht via de verschillende kanalen van natuurlijke referencering, maar ook via de sociale media en soms zelfs via traditionele media.

Tips voor het starten met het toepassen van Inbound Marketingprincipes rondom uw website

Hier zijn enkele tips die gemakkelijk te implementeren zijn en die u al binnen een paar maanden resultaten kunnen brengen:

1.      Voorzie uw website van een rijke inhoud

Presenteer uw producten of diensten online via rijke pagina's. De tekst moet zich niet beperken tot de drie klassieke regels die al uw concurrenten al hadden kunnen schrijven. Begin altijd met een synthese van de dienst / het product en geef vervolgens de details die nuttig lijken of die uw structuur onderscheiden (het verzorgingsgebied, de methode, de sterke punten, ...).

Verrijk ook uw media-inhoud: een foto, maar ook en vooral een video verhogen op de dag van vandaag het conversieratio (het percentage mensen tussen het totale aantal bezoekers dat een actie op uw website onderneemt).

2.      Bied artikelen met tips, advies en raad

Een artikel met advies is een waardevolle "bezoekersmagneet" op internet. Veel kleine ondernemers waar men vandaag in hun bedrijfstak niet meer omheen kan, slagen erin om een aanzienlijk aantal prospecten aan te trekken, enkel en alleen via hoogwaardige informatieve artikelen die op hun website worden gepubliceerd. En dat soms zonder ook maar één enkele euro in reclame te investeren! Hiermee kunt u van een natuurlijke referencering genieten op een groot aantal ultra-precieze woorden, en internetgebruikers bereiken die zonder deze artikelen nooit naar u toe zouden zijn gekomen.

3.      Uw website vormt de kern van uw strategie: laat haar schitteren op sociale media

Deel uw tips op sociale media door niet elke keer links naar uw website aan te bieden, wat de steunpilaar van uw strategie blijft. Het is daarheen dat u bezoekers moet trekken, omdat die omgeving ontworpen is om de conversie in de hand te werken. De actieknoppen die het bevat, de lay-out, de ergonomie: alles is bedacht om de internetgebruikers om te vormen in prospecten.

Aarzel nooit om begeleid te worden

Natuurlijk kan elk van deze tips worden uitgediept en gericht worden begeleid. Aarzel niet om uw digital agency-expert in inbound marketing in te schakelen om het meeste effect van deze acties te krijgen. Hij zal in staat zijn om een globale strategie op te zetten volgens uw doelstellingen.


Advies van internetters

Reactie op de pagina : « Ontdek de nieuwe service die we aanbieden » ? Uw mening interesseert ons. Stuur ons uw commentaar via het formulier hieronder. Onze webmaster checkt deze website permanent. Om u te helpen uw mening te geven, stellen we u meerdere hulpmiddelen ter beschikken : een notering met sterren, commentaar van internetters en nagelezen adviezen. Deel uw mening met het geheel van de bezoekers van deze website : Een advies schrijven

Wees de eerste die op dit artikel reageert !

Reactie op artikel : « Ontdek de nieuwe service die we aanbieden » ? Uw mening interesseert ons. Stuur ons uw commentaar via het formulier hieronder. Onze webmaster checkt deze website permanent. Met één muisklik kunt u dit onderwerp delen met uw Facebook vrienden of uw followers op Twitter. Bedank voor uw deelname. Ieder commentaar wordt gecheckt voor publicatie.

stars-1 stars-2 stars-3 stars-4 stars-5

Door het coderen van de gegevens en het verzenden van dit formulier erkent de klant kennis te hebben genomen van de gebruiksvoorwaarden van de website en de bescherming van de persoonlijke gegevens en deze te hebben aanvaard.

Onze referenties

Geen elementen in deze categorie

De beoordelingen van onze klanten

4.75/5
(28 beoordeling)

De evaluaties worden beheerd door E-net Business tools

Certification e-net

Par ce mail, nous tenions à vous remercier... bekijk meer Par ce mail, nous tenions à vous remercier pour votre travail, Pierre-Emmanuel a fait un travail remarquable, ainsi que votre personnel. Encore un tout grand merci ! Vous avez participé à la réussite de notre mariage. Nous ferons votre publicité. Sincères salutations. zie minder

Clarisse et Xavier

4/5

Je voulais vous faire part de notre satisf... bekijk meer Je voulais vous faire part de notre satisfaction par rapport à votre prestation dans le cadre du « Souper du Bourgmestre » de ce samedi. Nous n’avons reçu que des retours favorables de nos convives qui apparemment se sont régalés. Votre personnel a réellement été adorable, disponible, sympathique et à l’écoute de nos bénévoles non expérimentés. Bien cordialement zie minder

Pierre Adam Ville de Ciney

5/5

Bonjour à toute l'équipe Paulus, Nous ten... bekijk meer Bonjour à toute l'équipe Paulus, Nous tenons à vous envoyer ce mail afin de vous remercier pour votre prestation. Merci d'avoir rendu notre moment aussi magique et parfait tel qu'il était, c'était simplement parfait et nos convives nous ont félicités pour notre choix. Nous vous félicitons pour votre professionnalisme, vos compétences, votre écoute, votre disponibilité, vous étiez aux petits soins avec nous. En passant par la réalisation des plats (les cuissons parfaites), le service parfait en salle parfait, le service du bar très sympathique et serviable. Je remercie la sympathie de Mr Didier et Mr Patrick et de toute l'équipe aussi. Continuer ainsi vous êtes SUPER ! zie minder

Marlene et Marcio

5/5

Bonsoir Monsieur Verwilghen, Nos plus vi... bekijk meer Bonsoir Monsieur Verwilghen, Nos plus vifs remerciements pour votre accueil et l’organisation parfaite de la soirée de samedi. C’est un réel plaisir de travailler avec une personne fiable comme vous. Le repas était d’autre part délicieux et à la hauteur de ce que vous aviez annoncé. Nous avons particulièrement apprécié le professionnalisme, l’amabilité, l’efficacité et le souci du détail de tous les membres de votre équipe, tant au moment des préparatifs que durant toute la soirée, encore merci à eux également. Parmi les invités, nous déplorons : - une petite cendrillon qui est rentrée chez elle avec une seule chaussure :-) auriez-vous trouvé une sandale noire à talon près de la piste de danse ? - un caïd qui rentré chez lui sans son couteau : auriez-vous trouvé un canif suisse avec tire-bouchon ? Bien à vous zie minder

Réginald et Marianne Thuysbaert

5/5